Az online pénztárgép használata

A pénztárgép használatára kötelezettek körében gyakran előfordulnak a kezeléssel kapcsolatos kérdések. Az alkalmazottak nem minden esetben képesek a használati utasítás elolvasásával kezelni a pénztárgépet. Ilyen esetekben a forgalmazókhoz, vagy a szervizekhez lehet fordulni a kérdésekkel. Amennyiben személyes közreműködésre van szükség a szerviz részéről, kiszállást is lehet kérni, hogy a helyszínen mutassák meg a használatot. Hogyan kell napnyitást és napzárást, számlázást, hogyan tud sztornózni, satöbbi. Erre a legritkább esetben kerül sor, mert nagyon egyszerű a kezelése minden online pénztárgépnek. A forgalmazók videón is bemutatják a pénztárgép típusok használatát. A legtöbb hiba inkább az internetes kapcsolat hibájából, szakadozásából, lassúságából adódik. Az online pénztárgép nem mindig kapcsolódik gyorsan az adóhatósággal. Nem olyan gyors, mint esetleg az otthoni internet. A vásárlónak várnia kell a nyugtára, amíg kinyomtatja. Ez elég gyakori az üzletekben, főleg a kisebb kapacitású pénztárgépek esetében a butikokban.